Menu
Opel Astra J IV Sport 1.7 CDTi 125KM 2011 Gwrancja 37 900 zł
Marka: Opel
Model: Astra  2011 
Przebieg: 146845  km

Pojemność silnika: 1686  cm3
Moc silnika: 125 KM

Rodzaj paliwa ON - Diesel
Typ nadwozia: Hatchback
VIN: WOLPE6EFXBG028302
Badania techniczne: 09/2015
Pierwsza rejestracja: 11/2010
Ilość właścicieli: 1

data dodania: 2014-05-07
Silnik
Pojemność silnika 1686  cm3
Moc silnika 125 KM
Skrzynia biegów Manualna / 6 biegowa
Liczba cylindrów 4 Cylindry
Rodzaj paliwa ON - Diesel
Prędkość maksymalna 0 km/h
Cechy pojazdu
Kolor Granatowy metalik
Kolor tapicerki / materiał czarny / tapicerka materiałowa
Liczba siedzeń 5
Dane techniczne

Nadwozie
4/5 drzwi
Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
Układ napędowy
Układ wspomagania ruszania na wzniesieniach
Zewnętrzne
Komplet zimowych kół z oponami (za popłatą)
Elektrycznie podgrzewane lusterka zewnętrzne
Elektrycznie regulowane lusterka
Klamki w kolorze nadwozia
Zderzaki w kolorze nadwozia
Przednie światła przeciwmgielne
Felgi aluminiowe 18 cali
Kolor metalik
Światła AFL Bi-ksenonowe
Elektryczne poziomowanie przednich świateł
Antena dachowa
Wewnętrzne
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna kierowcy z lusterkiem
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna pasażera z lusterkiem
Klimatyzacja
Mocowania Iso-Fix
Dzielona i składana tylna kanapa
Tempomat
Komplet dywaników do wnętrza auta
Podgrzewane elektrycznie fotele przednie
3 zagłówki tylnej kanapy z regulacją wysokości
Uchwyt na kubki
Fotele z regulacją wysokości i regulacją lędźwiową
Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy
Kieszenie w oparciu przednich foteli
Obrotomierz
Skórzane sportowe koło kierownicy i dźwignia zmiany biegów
Elektronika
Radio CD + 8 głośników
Odtwarzacz MP3
Komputer pokładowy
Wejście AUX IN
Centralny zamek z pilotem
Czytnik kart pamięci/USB
Tylne czujniki parkowania
Czujnik deszczu
Przyciski sterujące na kierownicy
System monitorowania ciśnienia w oponach
Czujnik świateł
Graficzny wyświetlacz informacyjny
Bezpieczeństwo
3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla 5 foteli (miejsc)
Interaktywny układ jezdny IDS +
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Kurtyna powietrzna
Boczne poduszki powietrzne
ABS + ESP (ESP z możliwością wyłączenia)
Opis

Najważniejsze parametry tego modelu:

 
Samochód bezwypadkowy z oryginalną powłoką lakierniczą (90Mm)
Pojazd serwisowany z udokumentowaną historią serwisową Opel
Egzemplarz zakupiony i użytkowany tylko przez jednego właściciela
Stan techniczny i wizualny bez najmniejszych zastrzeżeń
Samochód jest po wymianie filtrów płynów i oleju silnikowego
Przygotowany do rejestracji w kraju - koszt rejestracji 750zł
Na ten model udzielamy pisemnej gwarancji na okres 6-ciu miesięcy
 

OPIS MODELU :

Życie auta kompaktowego jest ciężkie szczególnie z jednego względu – taki samochód powinien być dobry we wszystkim. Musi mieć spory bagażnik, gdy przyjdzie się przeprowadzać, wnętrze, które pomieści rodzinę, oraz niezły silnik, który pomoże poczuć się głowie rodziny jak dziecko z Play Station w rękach. Przy okazji dobrze by było, gdyby wóz był jeszcze oszczędny – w końcu są jeszcze inne wydatki. Tak naprawdę wszystkie Ople Astry takie były. Oferowały wersje sportowe i zwykłe, sporo wariantów nadwozia i każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W salonie płaciło się za samochód, który może nie wywoływał na mieście skojarzeń typu: „człowieku, ale ci go zazdroszczę!”, ale za to kojarzył się jako rozsądny, pełnowartościowy kompakt. I tak było do teraz.

 

Opel Astra J został pokazany we Frankfurcie w 2009 roku – do polskich salonów trafił rok później i dalej jest w nich sprzedawany. Na rynku pojawiło się jednak już sporo egzemplarzy z drugiej ręki, które można kupić w rozsądniejszej cenie. Kompakt Opla ma na swoim koncie przy okazji drobne sukcesy – w 2010 roku znalazł się na III miejscu w konkursie na Europejski Samochód Roku. Kto go wygryzł? Miniaturowa Toyota IQ może być zaskoczeniem, ale drugie auto można zgadnąć – VW Polo.

 

Astra bazuje na płycie podłogowej Delta, z której korzysta również Chevrolet Cruze. I choć na dziś dzień wersji nadwoziowych tego auta jest więcej niż cudzoziemców w Dubaju, to początkowo dostępne były tylko 2 warianty – 5-drzwiowy hatchback i kombi. Dopiero po liftingu z 2012 roku można było przebierać spośród usportowionej Astry GTC, która tak naprawdę jest tylko 3-drzwiowym hatchbackiem, kabrioletu Cascady i sedana. Co ciekawe – tył tego ostatniego nie przypomina narośli, którą przydałoby się wyciąć. Jego linia jest wręcz bezbłędna – podobnie jak u pozostałych wariantów.

 

Auto tak naprawdę jest dość nowe, dlatego wszyscy miłośnicy iPhone’ów, Internetu i hipsterskich gadżetów będą zachwyceni – jest tu trochę hi-tech’u. W wielu egzemplarzach łatwo również o elektrycznie sterowane szyby i lusterka, trochę wejść na zewnętrze urządzenia muzyczne, bluetooth do telefonu oraz wiele innych. Nawet z pozoru tak banalna rzecz jak przednia lampa może mieć aż 9 trybów oświetlania drogi. Czy to wszystko oznacza, że powstało auto idealne? Niestety nie.

 

Zainteresowani powinni rozważyć doładowany wariant benzynowy 1.4T o mocy 120 lub 140KM. Szczególnie tej drugiej wersji trudno cokolwiek zarzucić – co prawda zamiast 140KM subiektywnie czuć ich dużo mniej, ale przynajmniej Astra dość chętnie wyprzedza i jest całkiem elastyczna. Wymagający powinni sięgnąć po najmocniejsze wersje. OPC z 2.0l wyciska 280KM, ale to egzotyczna propozycja. Na rynku zdecydowanie łatwiej o 1.6T 180KM lub nowszy 1.6 SIDI 170KM. Taka moc trochę przeraża w aucie kompaktowym, ale nie w Astrze – w niej po prostu masa przestaje być problemem. Spora masa ma jednak też kilka plusów.

 

Auto nie sprawia na drodze mało stabilnego wrażenia. Pewnie pokonuje wszelkie łuki i dość łatwo wyczuć, kiedy trzeba uważać, żeby nie przedobrzyć. Szczególnie z mocniejszymi silnikami wóz potrafi sprawić sporo radości. Niektóre egzemplarze są dodatkowo wyposażone w przycisk „Sport”, który podrasowuje reakcję auta na ruchy prawej stopy i delikatnie poprawia zachowanie na drodze. Miły gadżet – przy okazji zmienia podświetlenie zegarów na czerwone. Astra nieco mniej przyjemności sprawia jednak na poprzecznych nierównościach. Właśnie wtedy wyraźnie czuć, że zawieszenie jest po prostu sztywne i dość wyraźnie przenosi większość nierówności do wnętrza. Po tym wszystkim można stwierdzić, że wóz jest nastawiony na sportową jazdę – ale tak nie jest. Sporo wynagradza za to wnętrze samochodu.

 

Po pierwsze – jest naprawdę ładne. Cieszą nawet szczegóły w stylu czerwonej, świetlnej „kropeczki”, która porusza się po prędkościomierzu razem ze wskazówką. Po drugie – na wygodę nie ma co narzekać. W aucie siedzi się dość wysoko, przez co wszystko widoczność jest niezła. Ale tylko do przodu - widok do tyłu jest tak marny, że lepiej zainwestować w czujniki parkowania, żeby nie odwiedzać lakiernika raz w miesiącu. A fotele? Na trasę w sam raz – spore i wygodne. Użytkownicy i dziennikarze często narzekają na deskę rozdzielczą – fakt, przycisków w niej więcej, niż w centrali telefonicznej, ale po początkowym przerażeniu szybko można do przywyknąć do obsługi. Cieszy też spora liczba schowków – nawet na 1.5-litrową butelkę znajdzie się miejsce. Szkoda tylko, że nie udało się wygospodarować więcej miejsca w okolicach nóg na tylnej kanapie.

 

Radykalna zmiana stylu Opla Astry sprawdziła się – przynajmniej u nas. Auto stało się jednym z najchętniej kupowanych samochodów w Polsce. Co prawda Opel postawił wszystko na styl oraz nowoczesność, przez co jego kompakt zaczął wygrywać rankingi masy cięższej w swojej klasie. Przynajmniej w połączeniu z mocną jednostką Astra traci ociężałość i staje się poręczna. Ale przede wszystkim jest ona niezłym kompaktem oferującym mnóstwo zalet. Przy okazji jest też przykładem, że teraz nie wystarczy być w czymś dobrym, by zabłysnąć – teraz trzeba jeszcze wyglądać. 

 

 
Prev Next
Opel
Volkswagen
Seat
Honda
Audi
Toyota
Citroen
Ford
Skoda
Peugeot