Menu
Mitsubishi Lancer 2.0 DiD 2010r. Intense 39 900 zł
Marka: Mitsubishi
Model: Lancer  2010 
Przebieg: 134845  km

Pojemność silnika: 1799  cm3
Moc silnika: 140 KM

Rodzaj paliwa Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Badania techniczne: 03/2015
Pierwsza rejestracja: 03/2010
Ilość właścicieli: 1

data dodania: 2013-10-13
Silnik
Pojemność silnika 1799  cm3
Moc silnika 140 KM
Skrzynia biegów Manualna / 6 biegowa
Liczba cylindrów 4 Cylindry
Rodzaj paliwa Benzyna
Prędkość maksymalna 0 km/h
Emisja CO2 180 g/km
Cechy pojazdu
Kolor Bordowy
Kolor tapicerki / materiał czarny / skóra wentylowana
Liczba siedzeń 5
Dane techniczne

Nadwozie
4/5 drzwi
Obniżone zawieszenie sportowe
Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
Układ napędowy
Napęd na przednią oś
Zewnętrzne
Aluminiowe felgi
Elektrycznie podgrzewane lusterka zewnętrzne
Elektrycznie regulowane lusterka
Zderzaki w kolorze nadwozia
Lusterka w kolorze nadwozia
listwy dachowe w kolorze nadwozia
Przednie światła przeciwmgielne
Felgi aluminiowe 18 cali
Kolor metalik
Spryskiwacze lamp przednich
Elektryczne poziomowanie przednich świateł
Antena dachowa
Chromowana Ramka na przednim grilu
Światła soczewkowe przednie
Wewnętrzne
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna kierowcy z lusterkiem
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna pasażera z lusterkiem
Klimatyzacja
Dzielona i składana tylna kanapa
Tempomat
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa CLIMATRONIC
Komplet dywaników do wnętrza auta
Podgrzewane elektrycznie fotele przednie
Skórzane fotele
3 zagłówki tylnej kanapy z regulacją wysokości
Centralny zamek sterowany pilotem w kluczyku
Uchwyt na kubki
Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy
Elektrycznie regulowane szyby tylne
Obrotomierz
Elektrycznie sterowane szyby przednie z systemem One-Touch
Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
Skórzane sportowe koło kierownicy i dźwignia zmiany biegów
Elektronika
Auto Alarm
AM/FM Radio
Radio CD + 8 głośników
Odtwarzacz MP3
Zestaw głośnomówiący
Komputer pokładowy
Zintegrowany telefon
Wejście AUX IN
System nawigacji GPS
Elektrycznie regulowane szyby tylne
Tylne czujniki parkowania
System 8 głośników
Przyciski sterujące na kierownicy
System monitorowania ciśnienia w oponach
Czujnik świateł
Graficzny wyświetlacz informacyjny
Bezpieczeństwo
3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla 5 foteli (miejsc)
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Kurtyna powietrzna
ABS + ESP (ESP z możliwością wyłączenia)
Tylny spojler dachowy
Opis

Mitsubishi Lancera nie trzeba nikomu przedstawiać. To po prostu auto-instytucja i prawdziwa legenda sportów motorowych, symbol solidności i niezawodności nieprzerwanie od 1973 r. Trzydzieści cztery lata później na drogi wjechała jego dziewiąta generacja. Jak sobie radzi?

Nowy produkt bezpowrotnie zrywa z wizerunkiem poprzednika. Już w podstawowej wersji jest niezwykle podobny do wyścigowej odmiany Evolution. To cel jak najbardziej zamierzony, bo teraz auto ma w znacznie większym stopniu przemawiać do wyobraźni. I tak właśnie się dzieje.

Jego nadwozie emanuje dynamiką, której jeszcze do niedawna bardzo brakowało. To zapewne ucieszy wszystkich fanów tego modelu, którzy wcale nie zamierzają kupować rajdowego "potwora", ale równocześnie chcą na co dzień cieszyć się efektownym, wręcz drapieżnym wyglądem.

Lancer urósł - 4570 mm długości przy rozstawie osi wynoszącym 2635 cm stawia go na pograniczu segmentów C i D, a więc na równi z m.in. Toyotą Corollą, Skodą Octavią i Oplem Astrą. Testowany egzemplarz zachwyca soczyście czerwoną barwą lakieru, spoilerami i 18-calowymi aluminiowymi felgami. Wszystko to, przynajmniej na pierwszy rzut oka, przemienia auto w sportowca "pełną gębą".

 

Ergonomia wnętrza

Po zajęciu miejsca w środku czeka nas jednak pewnego rodzaju dysonans. Oto wkraczamy do królestwa twardego jak kamień plastiku. Wstawki z tworzywa sztucznego znajdziemy nawet na boczkach drzwi, w okolicach podsufitki i wszystkich słupków wewnętrznych.

Sytuację próbuje ratować staranny montaż oraz obecność elementów udających karbon. To zaskakujące, ale w kabinie nic nie skrzypi ani nie trzeszczy przy przejeżdżaniu przez wszechobecne na naszych drogach nierówności. Mimo wszystko tzw. jakość odczuwalna wypada po prostu przeciętnie. W stylizacji kokpitu nie doszukamy się również żadnej finezji, a niektóre przełączniki wydają się wręcz żywcem wyjęte z pierwszej połowy lat '90. Jest więc prosto i surowo, choć ergonomicznie.

 

Przestronność i wygoda

Skórzane, podgrzewane fotele nie tylko świetnie wyglądają, ale są też wygodne, a w zakrętach w dostatecznym stopniu podpierają ciało. Do pełni szczęścia brakuje jedynie regulacji podparcia lędźwiowego kręgosłupa i dłuższego podłokietnika. Gdyby wydłużyć go o 2-3 cm, byłoby idealnie. W ten sposób zyskałby również mieszczący się pod nim schowek, który obecnie nie grzeszy pojemnością. Obszyta skórą kierownica (regulowana tylko w płaszczyźnie pionowej) świetnie leży w dłoniach, wyposażono ją ponadto w przyciski sterujące systemem audio i tempomatem.

Równie komfortowe warunki zapewnia tylna kanapa o wprost idealnie dobranym kącie pochylenia oparcia. Dodatkowo siedzące tam osoby mogą wsunąć stopy pod fotele nawet wtedy, gdy ich siedzisko jest maksymalnie opuszczone. Przeszkadzać może natomiast brak indywidualnych nawiewów powietrza, którego schładzaniem zajmuje się automatyczna, ale jednostrefowa klimatyzacja.

 
Prev Next
Toyota
Ford
Citroen
Honda
Seat
Opel
Audi
Volkswagen
Peugeot
Skoda