Menu
Opel Astra GTC 1.9 CDTi 180 KM 2008 OPC 32 900 zł
Marka: Opel
Model: Astra  2008 OPC
Przebieg: 154587  km

Pojemność silnika: 1910  cm3
Moc silnika: 150 KM

Rodzaj paliwa ON - Diesel
Typ nadwozia: Hatchback
VIN: WOLOAHL0885026121
Badania techniczne: 06/2014
Pierwsza rejestracja: 11/2007
Ilość właścicieli: 2

data dodania: 2013-08-12
Silnik
Pojemność silnika 1910  cm3
Moc silnika 150 KM
Skrzynia biegów Manualna / 5 biegowa
Liczba cylindrów 4 Cylindry
Rodzaj paliwa ON - Diesel
Prędkość maksymalna 0 km/h
Spalanie (w mieście) 8l  /100km
Spalanie (na trasie) 5,2l  /100km
Emisja CO2 180 g/km
Cechy pojazdu
Kolor Czerwony metalik
Kolor tapicerki / materiał Czarny / Tkanina z alcantarą
Liczba siedzeń 5
Dane techniczne
Długość4290 mm
Szerokość1753 mm
Wysokość1453 mm
Rozstaw osi2614 mm
Rozstaw kół przód/tył1488 mm / 1488 mm
Zwrotność10,7 m
Pojemność zbiornika paliwa51 l
Poj. układu hamulcowego1 l
Gwiazdki w teście Euro NCAP5
Norma spalinEURO 4
Norma ekologiczna4 Zielona
Pojemność bagażnika340 l

Nadwozie
2/3 drzwi
4/5 drzwi
Obniżone zawieszenie sportowe
Pełnowymiarowe koło zapasowe
Hak holowaniczy
Wyciągarka elektryczna 6-cio tonowa sterowana pilotem
Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
Bagażnik dachowy
Zewnętrzne
Komplet zimowych kół z oponami (za popłatą)
Elektrycznie podgrzewane lusterka zewnętrzne
Elektrycznie regulowane lusterka
Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
Zderzaki w kolorze nadwozia
Lusterka w kolorze nadwozia
Przednie światła przeciwmgielne
Felgi aluminiowe 18 cali
Światła AFL Bi-ksenonowe
Spryskiwacze lamp przednich
Antena dachowa
Przednie wycieraczki zintegrowane w słupku A
Chromowana Ramka na przednim grilu
Zestaw TIRE-FIT
Wewnętrzne
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna kierowcy z lusterkiem
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna pasażera z lusterkiem
Klimatyzacja
Automatycznie przyciemniane lusterko
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna kierowcy z lusterkiem
Mocowania Iso-Fix
Dzielona i składana tylna kanapa
Komplet dywaników do wnętrza auta
3 zagłówki tylnej kanapy z regulacją wysokości
Centralny zamek sterowany pilotem w kluczyku
Uchwyt na kubki
Fotele z regulacją wysokości i regulacją lędźwiową
Elektrycznie regulowane szyby tylne
Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
Skórzane sportowe koło kierownicy i dźwignia zmiany biegów
Elektronika
Auto Alarm
AM/FM Radio
Immobiliser
Radio CD + 8 głośników
Odtwarzacz MP3
Odtwarzacz DVD
Funkcja Homelink / Coming Home
Komputer pokładowy
System nawigacji GPS
Przyciski sterujące na kierownicy
Bezpieczeństwo
3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla 5 foteli (miejsc)
Interaktywny układ jezdny IDS +
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Kurtyna powietrzna
Boczne poduszki powietrzne
ABS + ESP (ESP z możliwością wyłączenia)
Wyposażenie opcjonalne
Oznaczenie OPC
Tylny spojler dachowy
spoilery progowe OPC
tylny zderzak OPC
przedni zderzak OPC
listwy dachowe w kolorze nadwozia
Sportowe pedały ze stopów lekkich
sportowa, trójramienna kierownica pokryta skórą OP
sportowa dźwignia zmiany biegów OPC
sportowe fotele RECARO OPC
przyciski sterowania radiem na kole kierownicy
Obniżone zawieszenie o 35mm
Przełącznik trybu Sport
elektrohydrauliczny układ wspomagania kierownicy z
przygotowanie do montażu koła z pięcioma otworami
Opis

Sportowa, dynamiczna i ciekawa stylizacja nadwozia, duży wybór silników, ciekawe opcje wyposażenia, to tylko niektóre cechy, które posiada kompaktowa, trzydrzwiowa Astra GTC.

Astra GTC (Gran Turismo Compact) od wersji pięciodrzwiowej rożni się przede wszystkim brakiem bocznych tylnych drzwi, ale nie tylko tym. Nadwozie jest niższe o 25 mm i mimo to, że jest to model trzydrzwiowy jest o 41 mm dłuższa od wersji pięciodrzwiowej. Zmniejszono również prześwit samochodu o 15 mm. Zmalała za to objętość bagażnika o 35 litrów (340 l). Inne parametry, takie jak szerokość, rozstaw osi czy kół są identyczne jak w wersji pięciodrzwiowej. Takie proporcje w połączeniu z nowoczesnym oraz dynamicznym designem sprawiają, że auto prezentuje się bardzo atrakcyjnie.


Szeroka gama silników: kilkanaście jednostek Ecotec od 90 do 200 KM

Oprócz wyglądu zewnętrznego, dużą zaletą tego pojazdu, podobnie jak w wersji pięciodrzwiowej jest szeroka gama, stosunkowo oszczędnych i nowoczesnych silników - osiem jednostek benzynowych o pojemności od 1,4 do 2,0 litra o mocy od 90 do 200 KM i siedem wysokoprężnych CDTI z technologią Common rail i opcjonalnie dostępnym bezobsługowym filtrem cząstek stałych (DPF) o pojemności od 1,3 do 1,9 litra i mocy od 90 do 150 KM.

Ponadto w ofercie znalazły się także ciekawe opcje wyposażenia jak panoramiczna szyba przednia, rozciągająca się aż do drugiego słupka, interaktywne zawieszenie (IDS - Interactive Driving System) znany już z wersji pięciodrzwiowej, czy system adaptacyjnego oświetlenia drogi (AFL - Adaptive Forward Lighting).

Dynamiczna, wyrazista i agresywna stylizacja nadwozia

Porównując wygląd Astry GTC z autami konkurencyjnymi z pewnością można stwierdzić, że jest to samochód o najbardziej wyrazistej, dynamicznej i agresywnej sylwetce. W odróżnieniu od poprzednich generacji Astry, model trzydrzwiowy oprócz braku tylnych drzwi niewiele różnił się od nadwozia pięciodrzwiowego. W tym przypadku postanowiono zerwać z tradycją i auto zostało niemal zaprojektowane od nowa, zmianom szczególnie poddano sylwetkę i tył samochodu. Efektem tego jest niezwykle dynamiczny, muskularny i agresywny wygląd pojazdu. W porównaniu z wersją pięciodrzwiową kształty niektórych elementów czy detali nie zmieniono jak przednie reflektory, maska, błotniki czy atrapa chłodnicy.

Najmniej zmian dokonano w przedniej części pojazdu, gdzie modernizacji poddano tylko przedni zderzak, który posiada inne wloty powietrza i kształty. Duże trójwymiarowe, soczewkowe reflektory, wykonane z przezroczystego szkła bez wątpienia dodają Astrze dużej atrakcyjności. Szerokie drzwi, łukowaty dach mocno opadający w kierunku tylnej klapy nadają autu niepowtarzalnego, sportowego stylu, a jako całość, samochód sprawia wrażenie masywnego.

Podobnie jak w modelu pięciodrzwiowym, tak i tu wyrażanie podkreślony został kształt nadkoli, które swym kształtem zachodzą w przedni i tylny zderzak. Mocno wyprofilowano także boczne progi. Mała wadą okazać się mogą boczne i tylne okna, które ze względu na małą powierzchnie mogą nieco utrudniać widoczność, jak tłumaczy producent, zdecydowano się na rozwiązanie, aby wzmocnić wygląd karoserii. Sportowego akcentu i charakteru nadają autu także dostępne opcjonalnie 18-calowe felgi z lekkich stopów i stylowo poprowadzone listwy boczne.

W porównaniu z modelem pięciodrzwiowym, dzięki zmniejszonej powierzchni czołowej i mocno pochylonej przedniej szybie, nieznacznie poprawił się współczynnik oporu powietrza (Cd = 0,32). W przybliżeniu to cztery procent bardziej aerodynamiczne nadwozie, niż jego odpowiednik wersja pięciodrzwiowa.

Tylne światła w porównaniu z modelem pięciodrzwiowym mają nieco inny kształt i są bardziej wyraziste, dzięki przezroczystym kloszom i ozdobnym, chromowanym obwódkom. Całość ładnie komponuje się z tylnym zderzakiem. Kolejną wadą, oprócz małej powierzchni tylnej szyby jest jej bardzo krotka wycieraczka. Kolejnego, sportowego akcentu autu nadaje umieszczony nad tylna szybą niewielki spojler, w którym to pośrodku znajduje się światło stop. Elegancji Astrze GTC nadaje również znajdująca się na tylnej klapie ozdobna chromowana listwa.

Wyposażenie opcjonalne:

 

Pakiet stylizacyjny OPC 2

  • Oznaczenie OPC
  • Przednie światła przeciwmgielne,
  • Tylny spojler dachowy,
  • spoilery progowe OPC ,
  • tylny zderzak OPC,
  • przedni zderzak OPC,
  • listwy dachowe w kolorze nadwozia

 

Pakiet OPC Wnętrze

  • Sportowe pedały ze stopów lekkich,
  • sportowa, trójramienna kierownica pokryta skórą OPC,
  • sportowa dźwignia zmiany biegów OPC,
  • sportowe fotele RECARO OPC
  • przyciski sterowania radiem na kole kierownicy

 

Pakiet Zawieszenie Sportowe

  • Obniżone zawieszenie o 35mm,
  • Przełącznik trybu Sport,
  • elektrohydrauliczny układ wspomagania kierownicy ze zredukowanym przełożeniem,
  • przygotowanie do montażu koła z pięcioma otworami,
  • elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP)

 

Pakiet Kontrola Jazdy

  • Pilot parkowania z tyłu,
  • system wykrywania spadku ciśnienia w oponach,
  • Tempomat,
  • układ wspomagania ruszania na wzniesieniach

 

Pakiet Bezpieczeństwa

  • Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP),
  • kurtynowe poduszki powietrzne

 

 

 
Prev Next
Toyota
Audi
Skoda
Citroen
Volkswagen
Peugeot
Seat
Opel
Ford
Honda