Menu
Seat Leon 1.6 MPI 2010 102 KM Reference 35 900 zł
Marka: Seat
Model: Leon  2010 Reference
Przebieg: 67876  km

Pojemność silnika: 1595  cm3
Moc silnika: 102 KM

Rodzaj paliwa Benzyna
Typ nadwozia: Cabrio / Roadster
VIN: VSSZZZ1PZAR030604
Badania techniczne: 07/2014
Pierwsza rejestracja: 01/2010
Ilość właścicieli: 1

data dodania: 2013-08-15
Silnik
Pojemność silnika 1595  cm3
Moc silnika 102 KM
Skrzynia biegów Manualna / 5 biegowa
Liczba cylindrów 4 Cylindry
Rodzaj paliwa Benzyna
Prędkość maksymalna 0 km/h
Spalanie (w mieście) 7,4l  /100km
Spalanie (na trasie) 5,2l  /100km
Emisja CO2 180 g/km
Cechy pojazdu
Kolor czarny metalik
Kolor tapicerki / materiał grafitowy / tkanina
Liczba siedzeń 5
Dane techniczne

Nadwozie
4/5 drzwi
Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
Układ napędowy
Napęd na przednią oś
Zewnętrzne
Aluminiowe felgi
Elektrycznie podgrzewane lusterka zewnętrzne
Elektrycznie regulowane lusterka
Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
Klamki w kolorze nadwozia
Lusterka w kolorze nadwozia
Przednie światła przeciwmgielne
Kolor metalik
Elektryczne poziomowanie przednich świateł
Antena dachowa
Przednie wycieraczki zintegrowane w słupku A
Chromowana Ramka na przednim grilu
Wewnętrzne
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna kierowcy z lusterkiem
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna pasażera z lusterkiem
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna kierowcy z lusterkiem
Mocowania Iso-Fix
Dzielona i składana tylna kanapa
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa CLIMATRONIC
Komplet dywaników do wnętrza auta
Podgrzewane elektrycznie fotele przednie
3 zagłówki tylnej kanapy z regulacją wysokości
Centralny zamek sterowany pilotem w kluczyku
Uchwyt na kubki
Fotele z regulacją wysokości i regulacją lędźwiową
Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy
Elektrycznie regulowane szyby tylne
Kieszenie w oparciu przednich foteli
Obrotomierz
Elektrycznie sterowane szyby przednie z systemem One-Touch
Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
Skórzane sportowe koło kierownicy i dźwignia zmiany biegów
Elektronika
Auto Alarm
Radio CD + 8 głośników
Wejście AUX IN
Elektrycznie regulowane szyby tylne
Przednie czujniki parkowania
System 8 głośników
Czujnik deszczu
Przyciski sterujące na kierownicy
Bezpieczeństwo
3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla 5 foteli (miejsc)
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Kurtyna powietrzna
Boczne poduszki powietrzne
System DSR (Dynamic steering Recommendation)
ABS + ESP (ESP z możliwością wyłączenia)
Video
Opis

Sportowa elegancja
W eleganckim nadwoziu nowego samochodu połączono sportowy wizerunek coupé z funkcjonalnością auta 5-drzwiowego. Sylwetka nadwozia Leóna idealnie pasuje do firmowego hasła „zaprojektowany, by pobudzić emocje”, którym Walter de’Silva określa styl koncepcji realizowanej w najnowszych generacjach samochodów SEAT.

Jest to najnowszy model wprowadzany na rynek przez hiszpańskiego producenta w ramach nowej generacji produktów po utworzeniu Grupy Marek Audi w 2002 roku. Co ważniejsze, spośród wszystkich modeli nowej generacji to właśnie León wyraża w najwyższym stopniu sportowego ducha i innowacyjny styl, będąc jednocześnie zakorzenionym w wartościach marki.

Wygląd coupé

Nowy León wywodzi się od prototypowego samochodu Salsa i podobnie jak pierwowzór łączy w sobie funkcjonalność auta pięciodrzwiowego ze sportowym wizerunkiem coupé. Taką sylwetkę uzyskano dzięki ukryciu klamek otwierających tylne drzwi w słupkach oraz profilowi samych drzwi, które podkreślają linię coupé nowego SEAT-a.

Wyraziste reflektory, atrakcyjny kształt maski oraz duża osłona chłodnicy, która zdominowała przód auta doskonale komponują się z mocno wysklepionymi nadkolami. Tu właśnie rozpoczyna się „dynamiczna linia” – jeden z unikatowych elementów wzorniczych charakterystycznych dla samochodów SEAT nowej generacji. Linia ta biegnie dalej w dół przez przednie i tylne drzwi, aż do tylnego koła.

Bardzo ważny dla stylu nowego Leóna jest kształt i położenie wycieraczek przedniej szyby. Tak samo jak w Altei, pióra wycieraczek w pozycji spoczynkowej ustawione są równolegle do przednich słupków, jednak w Leónie nie są one ukryte we wnękach za słupkami, ale w całości widoczne.

Nowy León „urósł” w stosunku do poprzednika. Auto jest teraz o 132 mm dłuższe i mierzy 4315 mm. Szerokość zwiększono o 26 mm do 1768 mm. Wysokość auta wynosi 1458 mm. Dzięki tym wymiarom sylwetka nowego Leóna jest dynamiczna, chociaż auto zachowuje wszystkie cechy typowego samochodu kompaktowego.

W porównaniu z poprzednikiem poprawił się także komfort wnętrza. Dzięki zwiększeniu rozstawu osi o 65 mm do 2578 oraz pracy inżynierów z Martorell, nowy León może poszczycić się znakomitą przestronnością przedziału pasażerskiego.

Bagażnik o pojemności 341 litrów jest niewiele większy niż w poprzednim modelu – ale za to bardziej funkcjonalny.

Sportowy charakter i maksimum bezpieczeństwa
Nowy SEAT León gwarantuje stabilne prowadzenie oraz dynamiczne osiągi dzięki zastosowaniu zawieszenia zbudowanego według koncepcji „zwinnego podwozia” opracowanej w Centrum Technicznym firmy SEAT w Martorell i udoskonalonej w porównaniu z wersjami stosowanymi w innych autach marki SEAT. Niezależne zawieszenie osi przedniej z kolumnami Mac Phersona jest w zasadzie identyczne, jak w modelu schodzącym, jednak teraz montowane jest na nowej aluminiowej ramie pomocniczej. Pół niezależne zawieszenie tylne z belką skrętną zastąpiono w pełni niezależną konstrukcją wielowahaczową.

Nowy León wyposażony jest w elektro-mechaniczne wspomaganie układu kierowniczego oraz wentylowane hamulce tarczowe z przodu i pełne tarcze hamulcowe z tyłu. Systemy bezpieczeństwa aktywnego obejmują: ABS i układ kontroli trakcji TCS oraz elektroniczny program stabilizujący ESP. W samochodzie zastosowano układ ESP najnowszej generacji poprawiający sprawność hamowania i sterowność w sytuacjach krytycznych.

Za bezpieczeństwo bierne w nowym Leónie odpowiada 6 montowanych standardowo poduszek powietrznych (w tym 2 czołowe, 2 boczne i 2 kurtynowe). Opcjonalnie mogą być zamontowane także dwie dodatkowe poduszki boczne z tyłu. Samochód jest standardowo wyposażony w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich foteli.

Dodatkowo, pasy przednie mają układ napinający oraz ograniczniki napięcia; miejsca skrajne z tyłu posiadają pasy bezpieczeństwa z ogranicznikami siły napięcia oraz punkty mocowania fotelików dziecięcych Isofix.

 
Prev Next
Opel
Ford
Citroen
Volkswagen
Toyota
Audi
Skoda
Peugeot
Honda
Seat