Menu
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_01gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_02gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_03gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_04gk-is-433.pnglink
«
»
  1. 0
  2. 1
  3. 2
  4. 3
Honda Civic Sport BAR 1.6 120 KM 2005 17 900 zł
Marka: Honda
Model: Civic  2005 Sport BAR
Przebieg: 119897  km

Pojemność silnika: 1595  cm3
Moc silnika: 120 (81) / 5600 KM

Rodzaj paliwa Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
VIN: SHHEP23905U315844
Badania techniczne: 04/2014
Pierwsza rejestracja: 06/2005
Ilość właścicieli: 2

data dodania: 2013-08-12
Silnik
Pojemność silnika 1595  cm3
Moc silnika 120 (81) / 5600 KM
Skrzynia biegów Manualna / 5 biegowa
Liczba cylindrów 4 Cylindry
Rodzaj paliwa Benzyna
Przyspieszenie 9s (0-100km)
Prędkość maksymalna 215 km/h
Spalanie (w mieście) 7,4l  /100km
Spalanie (na trasie) 5,2l  /100km
Emisja CO2 145 g/km
Cechy pojazdu
Kolor czerwony metalik
Kolor tapicerki / materiał bordowy / tkanina
Liczba siedzeń 5
Dane techniczne
Długość4300 mm
Szerokość1770 mm
Wysokość1470 mm
Rozstaw osi2595 mm
Pojemność zbiornika paliwa50 litrów
Poj. układu hamulcowego1 l
Gwiazdki w teście Euro NCAP5
Norma spalin4 Zielona
Norma ekologicznaEURO 5
Masa własna1270-1344 kg
Maks. masa całkowita1750 kg
Maks. masa przyczepy z hamulcami1400 kg
Maks. masa przyczepy bez hamulców500 kg
Maks. nacisk na dach75 kg
Maksymalna ładowność 460 kg
Pojemność bagażnika377 litrów

Nadwozie
2/3 drzwi
Obniżone zawieszenie sportowe
Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
Układ napędowy
Napęd na przednią oś
Zewnętrzne
Aluminiowe felgi
Elektrycznie podgrzewane lusterka zewnętrzne
Elektrycznie regulowane lusterka
Klamki w kolorze nadwozia
Zderzaki w kolorze nadwozia
Lusterka w kolorze nadwozia
Przednie światła przeciwmgielne
Kolor metalik
Elektryczne poziomowanie przednich świateł
Antena dachowa
Tylny spojler dachowy
Wewnętrzne
Dzielona i składana tylna kanapa
Komplet dywaników do wnętrza auta
Podgrzewane elektrycznie fotele przednie
3 zagłówki tylnej kanapy z regulacją wysokości
Centralny zamek sterowany pilotem w kluczyku
Uchwyt na kubki
Fotele z regulacją wysokości i regulacją lędźwiową
Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy
Kieszenie w oparciu przednich foteli
Obrotomierz
Elektrycznie sterowane szyby przednie z systemem One-Touch
Skórzane sportowe koło kierownicy i dźwignia zmiany biegów
Elektronika
Immobiliser
Radio CD + 8 głośników
Komputer pokładowy
Tylne czujniki parkowania
System 8 głośników
Czujnik deszczu
Czujnik świateł
Bezpieczeństwo
3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla 5 foteli (miejsc)
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Kurtyna powietrzna
Boczne poduszki powietrzne
ABS + ESP (ESP z możliwością wyłączenia)
Tylny spojler dachowy
spoilery progowe OPC
sportowa, trójramienna kierownica pokryta skórą OP
przyciski sterowania radiem na kole kierownicy
Video
Opis

Siódma generacja Civica była rewolucją.

Honda odeszła od klasycznych proporcji na rzecz obłego, niemal jednobryłowego nadwozia. W efekcie powstał bardzo przestronny kompakt. Ze względu na wysoką trwałość to poszukiwany towar na rynku wtórnym.

Pięciodrzwiowy Civic jest najbardziej praktyczny. Zwarte nadwozie ułatwia wyczucie obrysu nadwozia – użytkownicy coupe i sedana mają nieco trudniejsze zadanie. Z kolei właściciele trzydrzwiowych wersji muszą zmagać się ze znaczną długością drzwi, która szczególnie dokucza, gdy ilość miejsca do parkowania jest ograniczona.

Projektanci eksperymentowali również we wnętrzu. W hatchbackach precyzyjnie działająca dźwignia zmiany biegów powędrowała z podłogi na konsolę środkową. Osadzenie jej w bezpośrednim sąsiedztwie dłoni kierowcy uprzyjemnia prowadzenie samochodu, a wolna przestrzeń cieszy osoby podróżujące na przednich fotelach. Pozbawienie podłogi klasycznego tunelu środkowego procentuje szczególnie w tylnej części przedziału pasażerskiego, która jest w stanie pomieścić nawet trzy dorosłe osoby.

Warto pamiętać, że największym wnętrzem - dysponuje pięciodrzwiowy hatchback. W przypadku wersji 3-drzwiowej odległość ta jest mniejsza o 10 centymetrów.

Niepodważalnym atutem Civica VII jest również bagażnik – 368 litrów w przypadku pięciodrzwiowej wersji stawia samochód w czołówce segmentu C.

Wnętrze wykończono po japońsku – ponurymi, twardymi, ale dobrze spasowanymi tworzywami. Są odporne na zużycie i zwykle nie trzeszczą. Nieprzyjemne dźwięki mogą natomiast dochodzić z okolic pedału sprzęgła. W niektórych Civic ach wyciera się srebrny lakier na wewnętrznych klamkach oraz panelu wokół radioodtwarzacza.

W 2004 roku Civic przeszedł face lifting. Zmiany nie były wielkie, ale nowe zderzaki i soczewkowe reflektory poprawiły wygląd auta. Honda zadbała również o kosmetykę wnętrza.

Honda rozczaruje miłośników samochodów z bogatym wyposażeniem. Znalezienie egzemplarza z tempomatem, podgrzewanymi fotelami, skórzaną tapicerką, a nawet reflektorami przeciwmgielnymi będzie wymagało zachodu. System ESP stanowił natomiast opcję zarezerwowaną dla najmocniejszych wersji.

Niezależne zawieszenie zapewnia bardzo dobre właściwości jezdne. Wykazuje również sporą odporność na zużycie – na dystansie 150 tysięcy kilometrów zwykle trzeba wymienić końcówki drążków kierowniczych oraz łączniki stabilizatorów.

Aktualna oferta sprzedaży samochodów

 
Prev Next
Peugeot
Volkswagen
Skoda
Citroen
Opel
Audi
Honda
Toyota
Seat
Ford