Menu
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_01gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_02gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_03gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_04gk-is-433.pnglink
«
»
  1. 0
  2. 1
  3. 2
  4. 3
Honda CIVIC 1.8 140KM Type S 2007 34 900 zł
Marka: Honda
Model: Civic  2007 
Przebieg: 119785  km

Pojemność silnika: 1799  cm3
Moc silnika: 140 KM

Rodzaj paliwa Benzyna
Typ nadwozia: Coupe / Sportowe
VIN: SHHFN7U0982376823
Badania techniczne: 10/2014
Pierwsza rejestracja: 01/2007
Ilość właścicieli: 1

data dodania: 2013-10-13
Silnik
Pojemność silnika 1799  cm3
Moc silnika 140 KM
Skrzynia biegów Manualna / 5 biegowa
Liczba cylindrów 4 Cylindry
Rodzaj paliwa Benzyna
Prędkość maksymalna 0 km/h
Emisja CO2 180 g/km
Cechy pojazdu
Kolor Czerwony Metalik
Kolor tapicerki / materiał grafitowo-czarny /tkanina ze skórą (alcantara)
Liczba siedzeń 5
Dane techniczne

Nadwozie
2/3 drzwi
Obniżone zawieszenie sportowe
Układ napędowy
Układ wspomagania ruszania na wzniesieniach
Zewnętrzne
Aluminiowe felgi
Elektrycznie podgrzewane lusterka zewnętrzne
Elektrycznie regulowane lusterka
Zderzaki w kolorze nadwozia
Lusterka w kolorze nadwozia
Przednie światła przeciwmgielne
Felgi aluminiowe 18 cali
Kolor metalik
Antena dachowa
spoilery progowe
Kierunkowskazy zintegrowane w lusterkach
Tylny spojler dachowy
Wewnętrzne
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna kierowcy z lusterkiem
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna pasażera z lusterkiem
Sportowe pedały ze stopów lekkich
Klimatyzacja
Dzielona i składana tylna kanapa
Tempomat
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa CLIMATRONIC
Komplet dywaników do wnętrza auta
Podgrzewane elektrycznie fotele przednie
3 zagłówki tylnej kanapy z regulacją wysokości
Centralny zamek sterowany pilotem w kluczyku
Uchwyt na kubki
Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy
Obrotomierz
Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
Elektronika
Auto Alarm
AM/FM Radio
Immobiliser
Odtwarzacz MP3
Komputer pokładowy
Centralny zamek z pilotem
Czujnik deszczu
Przyciski sterujące na kierownicy
Czujnik świateł
Graficzny wyświetlacz informacyjny
Bezpieczeństwo
3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla 5 foteli (miejsc)
Poduszka powietrzna kierowcy
Boczne poduszki powietrzne
ABS + ESP (ESP z możliwością wyłączenia)
Tylny spojler dachowy
przyciski sterowania radiem na kole kierownicy
Opis

Prezentujemy Państwu trzydrzwiową odmianę ostatniej generacji Hondy Civic a mianowicie model Type S. Testowana Honda pod maską oferuje nam benzynowy silnik 1.8 o mocy 140KM.

Na pierwszy rzut oka bardzo trudno rozróżnić z jaką wersją mamy do czynienia: czy jest to wersja 2 czy 5-drzwiowa. Jednak wprawne oko zauważy różnice w stylistyce 3-drzwiowego auta. Type S możemy rozpoznać dzięki inaczej zaprojektowanym zderzakom posiadającym nakładki, które zamontowano również i na progach.

Kolejną różnicą są delikatnie zmienione chromowane końcówki wydechów oraz sporej wielkości napis na tylnej klapie Type S. Całość jest zwarta i wzbudzająca u jednych wielki zachwyt zaś u innych dziwne uczucia związane ze stylistyką nadwozia. Jedno jest pewne, że nikt nie przejdzie obojętnie obok tego auta.

Wnętrze oferuje nam 5 pełnowartościowych, komfortowych miejsc idealnie spisujących się podczas dalekich podróży. Z przodu do dyspozycji mamy dwa stosunkowo mocno wyprofilowane fotele, zapewniające rewelacyjne trzymanie boczne, przydające się w chwilach gdy ostrzej pokonujemy zakręty. Mimo mało praktycznego wsiadania na tylną kanapę (urok 3-drzwiowych nadwozi) miejsca jest pod dostatkiem i nikt nie powinien narzekać na brak komfortu. Podróżowanie na tylnej kanapie umila podwójny, szklany dach. Przejdźmy do deski rozdzielczej a raczej jednego wielkiego komputera. Tak futurystycznej i nowoczesnej konsoli środkowej nie ma w żadnych innych samochodach. Składa się ona z trzech elektronicznych wyświetlaczy prędkościomierza, radia MP3, oraz komputera pokładowego. Mimo dużego natłoku tych wyświetlaczy, całość jest bardzo czytelna i nie mogę mieć jakichkolwiek uwag do jej przejrzystości.

W tym momencie powinienem wspomnieć o jednej z lepiej wyprofilowanych kierownic jakie do tej pory trzymałem w rękach. Jest niewielkiej wielkości, poręczna a dzięki temu rewelacyjnie leży w dłoniach. Aż nie chce się jej wypuszczać z rąk.

Na koniec opisywania wnętrza czas przyjrzeć się przestrzeni jaką możemy zagospodarować na nasze bagaże. Tutaj do dyspozycji mamy rekordową pojemność bagażnika wynoszącą aż 485 litrów.

Pod maską testowanej dziś Hondy Civic Type S znajduje się dobrze znana benzynowa, jednostka napędowa, osiągająca pojemność 1799ccm i moc rzędu 140KM. Sprawdźmy jak to przekłada się, na osiągi ważącego niecałe 1200kg samochodu o aspiracjach sportowych. Odpalamy rozgrzany silnik czerwonym guzikiem po lewej stronie deski rozdzielczej. Pierwsza setka na prędkościomierzu pojawia się po niespełna 9 sekundach zaś maksymalnie rozpędzimy naszego czarnego Civica do 205km/h. Całkiem, całkiem zważywszy, że mamy do czynienia z seryjnym silnikiem. Niezłą elastyczność zapewnia 174Nm momentu obrotowego, który dostępny jest od 4300obr./min. jednak po przekroczeniu tej wartości Honda dalej ochoczo ciągnie do przodu bez żadnych zawahań. A zawdzięczamy to temu, że silniki japońskiego producenta są wysokoobrotowe i uwielbiają jak kręci się je wysoko.

Wspomnijmy teraz o zawieszeniu testowanej Hondy Civic z aspiracjami sportowymi. Zestrojono je stosunkowo twardo, dzięki czemu auto prowadzi się po prostu jak po szynach, a zakręty są jego żywiołem. Jednak nie zapomniano o komforcie pasażerów i Civic zapewnia dobry komfort dla podróżujących tym autem. Układ kierowniczy to po prostu majstersztyk. Dopracowany niemal w 100%-ach. Jest precyzyjny i dobrze dobrany do możliwości oferowanych przez te auto. Reaguje natychmiast na polecenia wydane przez kierowcę. Silnik spięto z manualną skrzynią biegów o dobrze dobranych sześciu przełożeniach. Z tych sześciu biegów moją uwagę zwróciła "czwórka", która umożliwia rozpędzenie się od 60km/h do aż 160km/h bez żadnej zmiany biegów. Niesamowity zakres elastyczności na jednym biegu!

Na koniec przyszła pora na koszty podróżowania testowanym dziś Civiciem. Okazuje się, że 50 litrowy bak z benzyną bezołowiową średnio wystarcza na 715km, które możemy przejechać bez tankowania. Wynik ten osiągniemy przy średnim spalaniu rzędu 7 litrów na każde 100km.

Aktualna oferta sprzedaży samochodów

 
Prev Next
Citroen
Ford
Seat
Opel
Peugeot
Toyota
Honda
Skoda
Volkswagen
Audi