Menu
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_01gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_02gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_03gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_04gk-is-433.pnglink
«
»
  1. 0
  2. 1
  3. 2
  4. 3
Honda Civic SPORT 1.8 140 KM 40 900 zł
Marka: Honda
Model: Civic  2009 
Przebieg: 78569  km

Pojemność silnika: 1799  cm3
Moc silnika: 140 KM

Rodzaj paliwa Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
VIN: SHHFK27609U009383
Badania techniczne: 01/2015
Pierwsza rejestracja: 03/2009
Ilość właścicieli: 1

data dodania: 2014-04-09
Silnik
Pojemność silnika 1799  cm3
Moc silnika 140 KM
Skrzynia biegów Manualna / 6 biegowa
Liczba cylindrów 4 Cylindry
Rodzaj paliwa Benzyna
Prędkość maksymalna 0 km/h
Spalanie (w mieście) 6,2l  /100km
Emisja CO2 180 g/km
Cechy pojazdu
Kolor Czarny
Kolor tapicerki / materiał czarny / tapicerka skórzana
Liczba siedzeń 5
Dane techniczne

Nadwozie
4/5 drzwi
Układ napędowy
Układ wspomagania ruszania na wzniesieniach
Zewnętrzne
Komplet zimowych kół z oponami (za popłatą)
Elektrycznie podgrzewane lusterka zewnętrzne
Elektrycznie regulowane lusterka
Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
Klamki w kolorze nadwozia
Zderzaki w kolorze nadwozia
Lusterka w kolorze nadwozia
Przednie światła przeciwmgielne
Felgi aluminiowe 18 cali
Kolor metalik
Elektryczne poziomowanie przednich świateł
Antena dachowa
Kierunkowskazy zintegrowane w lusterkach
Wewnętrzne
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna kierowcy z lusterkiem
Podświetlana osłona przeciwsłoneczna pasażera z lusterkiem
Sportowe pedały ze stopów lekkich
Automatycznie przyciemniane lusterko
Mocowania Iso-Fix
Dzielona i składana tylna kanapa
Tempomat
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa CLIMATRONIC
Komplet dywaników do wnętrza auta
Podgrzewane elektrycznie fotele przednie
Skórzane fotele
Centralny zamek sterowany pilotem w kluczyku
Uchwyt na kubki
Fotele z regulacją wysokości i regulacją lędźwiową
Elektrycznie regulowane szyby tylne
Kieszenie w oparciu przednich foteli
Obrotomierz
Skórzane sportowe koło kierownicy i dźwignia zmiany biegów
Elektronika
Immobiliser
Radio CD + 8 głośników
Odtwarzacz MP3
Wejście AUX IN
Tylne czujniki parkowania
Czujnik deszczu
Przyciski sterujące na kierownicy
Czujnik świateł
Graficzny wyświetlacz informacyjny
Bezpieczeństwo
Blokada dyferencjału
3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla 5 foteli (miejsc)
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Kurtyna powietrzna
Boczne poduszki powietrzne
ABS + ESP (ESP z możliwością wyłączenia)
Opis

Najważniejsze parametry tego modelu:

Samochód bezwypadkowy z oryginalną powłoką lakierniczą (90Mm)

Pojazd serwisowany z udokumentowaną historią serwisową MAZDA

Egzemplarz zakupiony i użytkowany tylko przez jednego właściciela

Stan techniczny i wizualny bez najmniejszych zastrzeżeń

Samochód jest po wymianie filtrów płynów i oleju silnikowego

Przygotowany do rejestracji w kraju - koszt rejestracji 750zł

Na ten model udzielamy pisemnej gwarancji na okres 6-ciu miesięcy

 

OPIS MODELU :

Odmienność

Rzeczona wersja tego popularnego i cieszącego się dobrą opinią kompaktu pochwalić się może w pełni lakierowanymi zderzakami, nadkolami i progami bocznymi. Ma także zmieniony grill oraz chromowane klamki. Smaku i stylu dodają jej eleganckie, siedemnastocalowe alufelgi o atrakcyjnym wzorze. Wewnątrz auta znajdziemy natomiast materiałową tapicerkę siedzeń oraz metalowe nakładki na pedałach. Do testu trafił Milano Black, który prezentuje się drapieżnie, bardzo dobrze korespondując z kolorem obręczy. Trzeba przyznać, że te kosmetyczne przecież zabiegi sprawiły, że Civic wygląda jeszcze lepiej.

 

Siadam...

...za kierownicą i w sumie widzę dokładnie to, co kierowcy innych wersji kompaktowej Hondy. Przed oczami mam wciąż dosyć futurystyczną, nadal atrakcyjną deskę rozdzielczą z wieloma większymi i mniejszymi przyciskami. Na pierwszy rzut oka to jakiś kosmos, jednak już po chwili człowiek orientuje się, że naprawdę nie taki diabeł straszny, jak go malują i że można bez trudu połapać się w tym wszystkim.

Pierwsze, na co zwracam uwagę, to obrotomierz, który znajduje się dokładnie przed moimi oczami. Ładny, duży i czytelny, a przede wszystkim analogowy, co akurat lubię najbardziej. Cyfrowy prędkościomierz wciąż jest tam, gdzie wcześniej, czyli dużo wyżej. W oczy wpada również niewielka, mięsista, pokryta skórą kierownica multifunkcyjna, a tuż pod ręką znajduje się wygodnie umieszczony drążek zmiany biegów. Z dobraniem wygodnej pozycji do jazdy nie mam żadnego problemu.

Mimo sporej jak na kompakt mocy (140 KM) i maksymalnego momentu obrotowego wynoszącego 174 Nm przy 4300 obr./min, powyżej 100 kilometrów na godzinę Honda przestaje mieć dynamikę, której bym od niej oczekiwał. Jestem oczywiście świadom, że to nie wyścigówka, ale taka, a nie inna charakterystyka rozwijania mocy sprawia, że mam ochotę na więcej. Ten niedosyt rekompensuje w dużym stopniu zabawa z biegami. Podczas tej trasy mam okazję przekonać się, że sześciobiegowa, manualna skrzynka biegów pracuje lepiej niż dobrze. Krótkie, pewne skoki wygodnie umiejscowionego drążka powodują, że aż chce się znowu dokonać redukcji i za jednym zamachem wyprzedzić parę aut, by znowu z przyjemnością wrzucić "szóstkę".

 

Rewelacyjna...

...jest również niewielka, pokryta skórą kierownica, na której ruchy samochód ochoczo reaguje. W ogóle samo prowadzenie to na pewno duża zaleta testowanego auta. Mimo przedniego napędu szybkie pokonywanie zakrętów Civikiem to czysta przyjemność. Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, a zestrojenie układu kierowniczego i wspomagania jest bardzo przyjemne.

 

Zawieszenie Hondy...

...to także udany kompromis pomiędzy sportową sztywnością, a przyzwoitym komfortem podróży. Civikiem po w miarę równych nawierzchniach jeździ się naprawdę komfortowo. Niestety, koleiny polskich dróg sprawiają Hondzie trochę problemów. Przy wyższych prędkościach robi się na nich nieco nerwowa, choć oczywiście wszystko w granicach bezpieczeństwa. O ile nie będziemy naprawdę przeginać, Civic zawiezie nas zawsze bezpiecznie do celu podróży. Zadba też o to seryjny układ VSA, czyli system kontroli stabilności jazdy.

 

Na uwagę zasługuje...

...też bagażnik, którego pojemność wciąż robi na konkurencji duże wrażenie. 485 litrów w normalnym położeniu siedzeń pozwala na sporą dozę szaleństwa przy pakowaniu rodziny na weekendowy wypad. Komu mało, a podróżuje w dwie osoby, może złożyć tylną kanapę, uzyskując w ten sposób aż 1352 litry przestrzeni bagażowej.

Należy tu wspomnieć, że cały przedział pasażerski Hondy jest bardzo przestronny jak na auto kompaktowe. Zarówno siedzący z przodu, jak i ci podróżujący na tylnej kanapie nie powinni mieć powodów do narzekań. Jedynie wyższe osoby siedzące z tyłu mogą mieć niewiele miejsca nad swoimi głowami. Dodam, że przednie siedzenia są obszerne i naprawdę wygodne.

 

Dynamiczna jazda...

...po mieście owocuje zużyciem na poziomie 8 litrów paliwa na 100 kilometrów. Może Civic nie jest mistrzem oszczędzania, ale fani Hondy nie będą narzekać. Możliwość kręcenia silnika wyżej od konkurencji, dobre prowadzenie, wciąż oryginalna sylwetka dla wielu z pewnością będą dużym atutem. Do plusów należy zaliczyć też przestronną kabinę. Mimo wszystko jednak wygłuszenie pracy jednostki napędowej przy wyższych obrotach mogłoby być lepsze, a materiały wykończeniowe bardziej dopracowane.

Aktualna oferta sprzedaży samochodów

 
Prev Next
Citroen
Volkswagen
Audi
Skoda
Opel
Toyota
Honda
Peugeot
Seat
Ford