Menu
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_01gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_02gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_03gk-is-433.pnglink
http://cavauto.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide_04gk-is-433.pnglink
«
»
  1. 0
  2. 1
  3. 2
  4. 3
VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 MPI 2007 75 KM GOAL 25 900 zł
Marka: Volkswagen
Model: Golf  2007 GOAL
Przebieg: 97678  km

Pojemność silnika: 1390  cm3
Moc silnika: 75 KM

Rodzaj paliwa Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
VIN: WVWZZZ1KZ7W006205
Badania techniczne: 06 / 2014
Pierwsza rejestracja: 06/2006
Ilość właścicieli: 1

Usterki: odprysk lakieru na dolnym narożniku drzwi i maski (możliwa naprawa)
data dodania: 2013-08-12
Silnik
Pojemność silnika 1390  cm3
Moc silnika 75 KM
Skrzynia biegów Manualna / 5 biegowa
Liczba cylindrów 4 Cylindry
Rodzaj paliwa Benzyna
Przyspieszenie 9s (0-100km)
Prędkość maksymalna 220 km/h
Spalanie (w mieście) 8l  /100km
Spalanie (na trasie) 5l  /100km
Emisja CO2 180 g/km
Cechy pojazdu
Kolor czarny metalik
Kolor tapicerki / materiał grafitowy/tkanina
Liczba siedzeń 5
Dane techniczne

Nadwozie
2/3 drzwi
4/5 drzwi
Układ napędowy
Napęd na przednią oś
Zewnętrzne
Aluminiowe felgi
Elektrycznie podgrzewane lusterka zewnętrzne
Elektrycznie regulowane lusterka
Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
Klamki w kolorze nadwozia
Zderzaki w kolorze nadwozia
Lusterka w kolorze nadwozia
listwy dachowe w kolorze nadwozia
Przednie światła przeciwmgielne
Kolor metalik
Światła AFL Bi-ksenonowe
Antena dachowa
Wewnętrzne
Klimatyzacja
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa CLIMATRONIC
Komplet dywaników do wnętrza auta
Podgrzewane elektrycznie fotele przednie
Centralny zamek sterowany pilotem w kluczyku
Uchwyt na kubki
Elektrycznie regulowane szyby tylne
Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach
Elektronika
Auto Alarm
AM/FM Radio
Immobiliser
Radio CD + 8 głośników
Komputer pokładowy
Centralny zamek z pilotem
Elektrycznie regulowane szyby tylne
Tylne czujniki parkowania
Przyciski sterujące na kierownicy
Bezpieczeństwo
Interaktywny układ jezdny IDS +
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Kurtyna powietrzna
Boczne poduszki powietrzne
System DSR (Dynamic steering Recommendation)
ABS + ESP (ESP z możliwością wyłączenia)
Wyposażenie opcjonalne
Oznaczenie OPC
Video
Opis

Nadwozie:

24 mm szerszy, 39 mm wyższy i 55 mm dłuższy jest Golf V od poprzednika IV. Ma również większy o 20 l. bagażnik. Konstruktorzy poprawili sztywność nadwozia. Na skręcanie o 15%, zaś na zginanie o 35%. Jednak przede wszystkim Golf V to kontynuacja myśli stylistycznej poprzednich modeli, z drobnymi zapożyczeniami od Touarega oraz luksusowego Phaetona. Podwójne reflektory są nieco zaostrzone w kierunku środka nadwozia, ponadto mają poziome kierunkowskazy - zupełnie jak w flagowej limuzynie koncernu, wspomnianym Phaetonie. Atrapa chłodnicy wraz z płaszczyzną błotników oraz maski tworzy wspólnie kształt na wzór litery "V", dodając nieco sportowego sznytu. Z tyłu pierwsze skrzypce grają okrągłe światła. Duża szyba poprawia widoczność ale jest również elementem stylistycznym. Płaska klapa bagażnika na pierwszy rzut oka pozbawiona jest klamki - tą funkcję spełnia logo "VW". Według Volkswagena na ogólną prezencję Golfa ma wpływ pięć elementów. Unoszącą się ku tyłowi dolna linia szyb, przejrzysta grafika szyb bocznych, wyraźnie wymodelowany bok w pobliżu drzwi oraz słupka C, pochylony słupek tylny oraz mocno naprężony dach. To właśnie słupek C jest chyba najbardziej charakterystycznym elementem serii.  

Wnętrze:

Volkswagen przygotował trzy podstawowe linie wyposażenia: Trendline, Comfortline oraz Sportline. Niezależnie od wybranej, do wyposażenia standardowego Golfa V należało sześć poduszek, pięć zagłówków, bezpieczne kolumna kierownicy oraz stojący pedał gazu. Konsola centrala została całkowicie zmieniona, panel audio oraz nawigacji umieszczono wyżej niż w poprzedniku - w zasięgu wzroku kierowcy. Nad tunelem środkowym wygospodarowano miejsce dla "strefy wentylacji/klimatyzacji". Nieco wyżej umieszczono przyciski włączające ogrzewanie tylnej szyby, zamknięty obieg powietrza i podgrzewanie foteli. W centralnym punkcie znajduje się miejsce na radio, które na życzenie mogło zostać zastąpione systemem nawigacji satelitarnej jaki mogliśmy wcześniej spotkać w Touaregu i Touranie. Warto wspomnieć o kilku ciekawostkach. Automatyczna klimatyzacja "Climatronic" automatycznie przełącza obieg powietrza na wewnętrzny za każdym razem gdy samochód cofa. Podobnie dzieje się przy uruchomieniu spryskiwaczy szyby. Wszystko po to by do wnętrza samochodu nie przedostały się przykre zapachy. Golf V to również pierwszy samochód w klasie kompakt, który został wyposażony w elektrycznie regulowane, w dwóch płaszczyznach, podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa.
 

Silnik:

Silniki benzynowe to starego typu jednostki 1.4 i 1.6. Jednak i tu Volkswagen zastosował kilka nowoczesnych rozwiązań. FSI - system bezpośredniego wtrysku, jest jednym z nich. 1.6 FSI ma 115 KM i sześciobiegową, manualną skrzynię bigów lub opcjonalnie, również sześciobiegowy automat DSG. Silnik o nieco mniejszej pojemności - 1.4 w połączeniu z turbiną i bezpośrednim wtryskiem generuje 170 KM umożliwiająć sprint od 0 do 100 km/h w 7,9 sekundy i prędkość maksymalną 220 km/h

Aktualna oferta sprzedaży samochodów

 
Prev Next
Seat
Citroen
Honda
Toyota
Opel
Skoda
Ford
Peugeot
Volkswagen
Audi